Sojusz Cimms

Forum Walecznych Cimmsów


#1 2009-01-14 09:31:49

Antonius

Zarząd

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2009-01-03
Posty: 44
Punktów :   

Kontra :)

Kontra- jak to zrobic ???

Uwazam, że jezeli juz jestescie tutaj to  powinniscie wiedzieć.

Narzedzia do liczenia czasu
Najprostszy kalkulator online

http://www.javaschubla.de/2006/travian/ … pl&dim=400

Mówie tu tylko o sytuacjach, gdy kontrujemy z tej samej wiochy co jest atakowana. Jak chcemy skontrowac z innej wioski to po prostu liczymy czas jego powrotu na podstawie czasu ataku i jego predkosci (zazwyczaj jest to latwe do odgadniecie czym atakuje najwolniejszym, ale jesli tego nie wiemy to czekamy najpierw na jego atak i liczymy na to, ze mimo wszystko zdażymy z kontra)

Przypadek 1
Mamy wolniejsze jednostki niż przeciwnik i nimi mamy zamiar kontrować

No coż problem tutaj jest taki, że jesli nie byliśmy online mniej wiecej wtedy kiedy pojawial się atak to można spudłowac, bo przeciwnik mógł iść innymi jednostkami niż się spodziewalismy, ale w takiej sytuacji mówi się trudno

Ogółem na podstawie czasu ataku na Nas liczymy sobie o której jego wojska wrócą do osady i na 1s pozniej wysyłamy swoje wojska do niego

Przypadek 2
Mamy szybsze jednostki niz Nasz przeciwnik

Najbardziej komfortowa sytuacja. Czekamy na jego atak, sprawdzamy jaka ma najwolniejsza jednostke, liczymy czas powrotu i wpadamy na 1s pozniej

Przypadek 3
Mamy ten sam speed jednostki

Opcja a
Jesli mamy wystarczajaco duzo czasu to:
Otwieramy sobie dwie karty/okna. Na jednej ustawiamy atak na farme i wysylamy go tak, zeby wrocil w tej samej sekundzie lub 1s po ataku na nasza wioche. W drugiej karcie/oknie jeszcze przed atakiem na farme przygotowujemy sobie dokladnie taki atak jaki chcemy poslac jako kontre do wroga (tzn. wpisujemy jednostki i klikamy raz "Ok" i wtedy wszystko czeka Nam juz na pojedyncza akceptacje - oczywiscie należy to zrobic przed poslaniem wojska na farme, bo inaczej zamiast przejsc do okna z zegarami wyswietli Nam sie komunikat o braku jednostek). Teraz wracamy do pierwszej karty/okna i czekamy na atak na Nas kiedy bedzie 1s do ataku (czyli 2s do powrotu Naszych wojakow) to przechodzimy na druga karte i odliczamy juz w pamieci te 2s i bez zadnego odswiezania klikamy "Ok". Da sie na luzaku zrobic 1s kontre.

Opcja b
Nie mamy zbyt duzo czasu
No coz wysylamy wojska gdziekolwiek liczac czas od wyslania najlepiej jakas okragla liczba 1 minuta na 59 sekund przed atakiem i zawracamy po uplywie 30 sekund od czasu wyslania, majac jednoczesnie przygotowane okno do ataku i tuz po powrocie robimy jak w opcji a. Niestety sposob ten boli o tyle, ze mamy znacznie wiecej opcji na lagi (moze nam zlagowac wysylke wojska, jego zawrocenie oraz sama kontre - dodam, ze lag na zawracaniu boli podwojnie, bo dojda kawalek dalej, wiec powrot tez bedzie trwal odpowiednio dluzej) dlatego ciezko jest wykrecic cos ponizej 2-3s

To chyba tyle jeslli idzie o kontry. Jak zaczynaja sie pojawaic pierwsze Place Turniejowe, a ataki ida z ponad 30 pol to szanse na zrobienie kontry spadaja niemal do 0

Ps. Opisalem to tylko dlatego, ze wiele osob nie jest w stanie zrozumieć jak sie robi kontre jednostkami o tej samej szybkosci i to jest glowny cel tego wywodu.
ŻYCZĘ UDANYCH AKCJI

Offline

 

#2 2009-01-14 11:53:23

pedoe

Zarząd

Zarejestrowany: 2009-01-03
Posty: 40
Punktów :   

Re: Kontra :)

Nareszcie ! znudziła mi sie dyskusja w stylu:

pedoe say : sprobuj przykontrowac na sekunde, ubijesz to co tam stoi.

xxx say : a co to jest kontra i jak sie ją robi ... ?

Vivat Antek

P.


...tSdtStylezZ...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.boardogame.pun.pl www.gen-x.pun.pl www.dziecikwiaty.pun.pl www.boszkowo.pun.pl www.jarzebinowka.pun.pl